Fleir - spordiklubi

RUS

Spordiklubi

 

 

Teenused
Treeningute graafik
Hinnad
Treenerid
Tulemused
Galerii
Treeneri soovitused
Kontakt
 
 
 

 

Ilus elu...

...Ja mitte lihtsalt, aga väga ilus. Ja kui mitte elu, siis igal juhul välimus. Shaping – modell. Informatsioon võhikule: võttes moodustunud hüpoteetilise talje ja rippuvad tuharad, vormitakse need teatud harjutuste kompleksi abil teoreetilise etalonini, mis nimelt ongi ja nimetatakse shaping – modell. Visa treeningu tulemuseks oletegi figuuri omanik, millega saab kaunistada kõik võimalikke riideesemeid. Kuid... Füüsilise ilu üks osake on – tervis. Jätame niikauaks silmad hinge peegliks ning keskendume nahal ja tselluliidil kui üldisel organismi peeglil.Igatahes tervislikust toitumisest soovitab alustada tööd iseendaga shapingu treener Irina NOVIKOVA.

Toit peab olema maksimaalselt mitmekülgne.Uurimused on näidanud, et ilma tüsistuteta hakkama saamiseks linnaelu tingimustes (et organism saaks funktsioneerida normaalselt) peaks inimene tarbima päevas kuni 90 (!) erinevat produkti – sellist küllust on raske isegi ette kujutada rääkimata sellest, et peate nii palju ära sööma...

Väljapääs on olemas bioloogiliselt aktiivsete lisandite tarbimise näol – mis kompenseerivad mineraalide, vitamiinide ning mikroelementide puuduse, kusjuures ei kurna organismi liigsete kaloritega.

Oma kehakaalu, väljanägemise ning normaalse tervisliku seisukorraga peab pidevalt tegelema kogu elu. Kuid mis üldsegi ei tähenda seda, et kogu elu jooksul peate kalkulaatoriga peos ennast eemal hoidma peolaudadest, kartes liigsete kalorite tarbimist. Lihtsalt peate mäletama seda, et juhul kui Te olite täna külas peolaua ääres, siis homme on Teil plaanis rasvapõletamise päev ilma igasuguse jututa ning enesepiinamisteta.

Rasvapõletamise päevadel ei tohi lasta endal tunda nälja tunnet, sellepärast, et nälg – see on tugevatoimeline stressi faktor, aga stressi pole meil vaja. Kui organism nõuab kõhu täidet, siis me ei hakka temaga vaidlema vaid anname talle midagi kerget: värsket salatit, juurvilju, puuvilju, keefiri, jogurtit või mitterasvast kohupiima. Mis puutub toitumise ja treenimise vahekorda, siis juhime Teie tähelepanu järgmisele: rangelt individuaalse toitumise ja treenimise rezhiimi valimine on võimalik ainult spordiklubis, kuna füüsiliste harjutuste süsteem ning sellele kaasnev shaping - toitumise süsteem nõuab professionaalse treeneri terast vaistu. ????Sellepärast piirdun siinkohal üldise soovitusega: Tarvitage rohkem värskeid juur- ja puuvilju, hapendatud piimatooteid, lihast soovitaks kana ja kala, ning vee peal keedetud tangaineid. Bioaktiivsed toidulisandid on väga effektiivsed, kuid soovitaks enne apteegist või muust kohast soetamist, ning tarvitamist konsulteeruda vastava spetsialistiga.

Ja lõpuks: sööge kaks tundi enne treeningule minekut, jättes menüüst välja looma-valgud (liha, kala, munad, piim ). Süüa tohib alles 1,5 – 2 tundi peale treeningut. See soovitus on kohane mitte ainult võimaliku saali treeningu kohta, vaid samas ka kodus tehtavatele harjutuste kompleksidele.

(materjal naiste ajakirjast “ASTRA”, september 2000 aasta.)

Spordiklubi «Fleir», Tallinn, Pinna 21, tel. 632 0827, +372 530 52 632, info@fleir.ee